הגהה
כתיבת תוכן

כתיבת תוכן

למה לקוחות תמיד מקבלים עדיפות, אבל כשאנחנו הלקוח – אנחנו נדחקים לסוף רשימת המשימות?

כולנו מכירים את הרוטינה הזו:
שנה חדשה, יום הולדת, או שיחת נזיפה מרואה החשבון שלנו ואנחנו מקבלים החלטה להתמקד בעצמנו ובעסק שלנו, להתחיל לפרסם יותר, אולי לחדש את האתר שלא התעדכן כבר שנים אבל שוב ושוב מוצאים את עצמנו מתעדפים משימות אחרות. 

בשביל הלקוחות שלנו תמיד יש לנו זמן, קשב ויצירתיות. אנחנו נותנים להם את הטוב ביותר, זמינים מסביב לשעון, חדים ויצרתיים
אבל כשאנחנו הלקוח? כשהטקסטים נועדו לקדם אותנו? פתאום נגמרות המילים ונשארות רק שאלות כמו:

  • איך מתרגמים את הידע המקצועי שלי לפוסט בבלוג או לטקסטים באתר?
  • איך כותבים תוכן שיווקי בלי להמאיס את עצמך על הלקוחות?
  • איך לכתוב משהו חשוף ואישי בלי לעשות לעצמי פאדיחות מול כל העולם ולקבל תגובות ולייקים רק מאימא שלי?
  • על מה ואיך לכתוב כדי לא להישמע נדושים וכאילו AI כתב לנו את כל הטקסטים?
  • ובעיקר – איך מספרים סיפור מעניין וקוהרנטי, עם בידול ושפה ייחודית שיוכל להבהיר בכמה משפטים מי אני ומה העסק שלי?

בתהליך עבודה משותף, נאפיין את העסק שלכם, נבנה שפה ותכנים מותאמים אישית במטרה למשוך עוד לקוחות, לחזק את המותג שלכם, להגדיל מכירות ובעיקר להציג את האני מאמין שלכם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.

דברו איתי לפרטים נוספים
דברו איתי לפרטים נוספים