
המלצת קריאה: אינתיפאדה על ההדסון
מתי נהפכו היהודים וישראל מהאנדרדוג שכולם בעדו לפריווילגים המדכאים שאופנתי לשנוא? ואיל ישראל מאבדת את צעירי המערב?
למה לקוחות תמיד מקבלים עדיפות, אבל כשאנחנו הלקוח – אנחנו נדחקים לסוף רשימת המשימות?
כולנו מכירים את הרוטינה הזו:
שנה חדשה, יום הולדת, או שיחת נזיפה מרואה החשבון שלנו ואנחנו מקבלים החלטה להתמקד בעצמנו ובעסק שלנו, להתחיל לפרסם יותר, אולי לחדש את האתר שלא התעדכן כבר שנים אבל שוב ושוב מוצאים את עצמנו מתעדפים משימות אחרות.
בשביל הלקוחות שלנו תמיד יש לנו זמן, קשב ויצירתיות. אנחנו נותנים להם את הטוב ביותר, זמינים מסביב לשעון, חדים ויצרתיים
אבל כשאנחנו הלקוח? כשהטקסטים נועדו לקדם אותנו? פתאום נגמרות המילים ונשארות רק שאלות כמו:
בתהליך עבודה משותף, נאפיין את העסק שלכם, נבנה שפה ותכנים מותאמים אישית במטרה למשוך עוד לקוחות, לחזק את המותג שלכם, להגדיל מכירות ובעיקר להציג את האני מאמין שלכם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.
מתי נהפכו היהודים וישראל מהאנדרדוג שכולם בעדו לפריווילגים המדכאים שאופנתי לשנוא? ואיל ישראל מאבדת את צעירי המערב?
מיפוי של קהל הקוראים בישראל לפי גיל, מגדר, פלטפורמה וז'אנר. מדריך לסופרים שרוצים לדעת מי הקוראים שלהם, מה הם קוראים ואיפה אפשר לפגוש אותם.
כתבת ספר? עכשיו מגיע האתגר האמיתי – איך לגרום לאנשים לקרוא אותו. בפוסט הזה נדבר על למה ספר הוא עסק לכל דבר, איך למצוא את הקוראים הנכונים, ולמה שיווק הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה. מדריך פרקטי לכל סופר שרוצה שהספר שלו יגיע לידיים הנכונות.
איך מילואים בטבריה הרותחת גרמו לי לקבל הזדמנות ראשונה להיכנס לעולם הספרות?
בתור עורכת ולקטורית שקראה מעל 200 כתבי יד, איך תוודאו שהספר שלכם יבלוט מעל כולם ויעבור את שלב הלקטורה? ארבע עצות זהב להגשה נכונה שתגדיל את הסיכויים שלכם להתקבל!
בתור עורכת ולקטורית שקראה מעל 200 כתבי יד, אלו חמש הטעויות הכי הנפוצות בגללן עלולים לפסול לכם את כתב היד. ודאו שאף אחת מהן לא קיימת בכתב היד שלכם, לא חבל?
כל הזכויות שמורות © שקד שפירא 2025 | עיצוב: נעמה אוליאל סטודיו | בנייה: סטודיו מאי דיגיטל | קידום: ליאור שפירא
שלחו הודעה